: Wednesday, 13 June 2012
hailop smua ^^ tuto sblum nie udah smpaikan ^^ sorry if u all x faham.. X) okey, okey.. sbenarnyer, tetibe lak elly rase mcm, ntah.. sket ati pown ade(!) sedih :( jelez(!) korang, meh cini jarp, nak mngadu ni... korang rase korang dha cukup kenal elly ker?? even korang slalu bace entry elly, tp pernah korang taw ker isi hati elly yg sbnar??? kengkadang, biler elly wat entry gembira.. wat tuto, layan fb ker..., tp perit tue still ader.. slame nie, elly pendam jer.. elly pendam smua.. tp(!) elly dha x tahan... air mata elly smpai dha x boley nak mngalir lg :'( sediw yg teramat sediw! korang, smalam, nan ari nie...., elly rindu giler kat capital 'f' elly tue.. sayang dye sesngat!! tp knape?? stiap kali elly syg kat sengsowang tue, mestie jer ade halangan.. now, elly kene tunggu dye balek asrama.. lame uh!! elly tkut jer law elly x bley.. korang pown taw kan?? elly nie jenis yg cpt cair.. tp, elly ttp akan tunggu dye.. sbb elly dha janji.. korang, td elly online(fb).. sesaje jer nak usha wall capital 'f' tue.. tetiba lak nmpak satu pic nie.. ex dye(kawan elly) ade tag gambar untuk dye, and gambar tue gambar dorang berdua.. rapat gilew babi arh!! benci :( kat caption gambar tue, dye tulis, 'ex aku uww' n ader gambar yg laen dye tulis'tinggal kenangan :')' huh(!) knape?? knape pompuan nie still syg kat dye?? klau mcm nie lha kan, baek dye x yah suwo elly tnggu dye, baek dye pergi jer kat ex dye.. elly lebih rela khilangan dye waktu skang dari pada, time elly dha btul2 syg kat dye! elly xnak elly khilangan org yg elly syg untuk kali kedua dngan reason yg same.. elly x tahan.. dulu, time ngan mirul pown cegitu gak, avy clash nan dye coz, dye still syg ex dye, n ex dye still syg dye.. knape?? knape dorang asyik fikir prasaan dorang jer?? elly x tahan lha! elly x sanggup lagi nak rase mende yg same! hancur hati elly, retak jiwa elly, sebak dada elly!! dorang ape taw?? yg dorang taw, asik-syik sket kan ati org jer!! tetibe lak, teringat kat mirul :( avy ingat lagi time avy mnta clash uh, dye marah marah, then dye cakap 'ko mmg x reti nak paham prasaan org erk??' hello?! dye ape taw?? dye taw nak sket kan ati elly jer.. cple mcm x cple, sbok nak berkepit nan ex dye tue! sket ati elly taw! elly rase mnyesal kenal dye.. dye taw salah kan elly jer :( sume salah avy, asyik dye jer btul! hati elly rase terguris gilergilerbabi arh!! elly x tahan lha.. ape gune elly idop klau hnye disakiti jer?? elly x tahan. korang...... elly sediw giler nie!! air mata avy dha abesz untuk nanges nie.. elly x tahan~ korang....... boleh tumpang bahu jarp?? knape erk?? knape kitew kene jage ati org yg x reti nak jge ati kitew?? klau mcm nie lha idop, elly lebih rela mati :')
aq syang kaw. aq xnak kehilangan kaw.. tapi, prasaan org kiter x boleh pakse.. aq rase kaw pown still syg dye kan??? p lha kat dye.. hope korang bhagia :') papaiy... :'(
Labels: sedih