mat pagi :'(: Sunday, 10 June 2012

korang korang.. sediw nie :'( sorry coz x update citer sblum nie.. sbnar nyer bnyak citer yg avy nak korang dngar.. x taw nak ckap kat sape lg.. sediw lha :( sblum nie.. dalam detik penantian sye nie, alarh penantian nak mirul tue lha.. sye ade mnt kat sowank mamat nie.. dye x lha berupe sngat.. but dye baik.. lebih baik dari mirul :)
sediw lha.. x tau nak wat ape dha.. dha lha dye tue kawan mirul :( buat mase nie sye x leh nak bg taw saper dye, tp lambat laun korang akan tau jugak :)
mule nyer, citer nyer cenggini, fezs tue, avy kenal dye nie from member avy.. member avy kate, time skolah rendah dye minat giler kat mamat tu.. dye suwo avy add... so avy add jer lha..
tngok pic jer, ade lak gambar dye nan mirul.. tp lepas tue dha x amik taw dha pasal dye.. satu hari nie, dye tetibe nak chat nan sye, siap mrajuk bagai lg.. ^^ bace bawah nie..

(cick gambar untuk lebih jelas)

(click gambar untuk lebih jelas)

dye nie kan.. time chat nan avy, mcm dha kenal lame jer.. pelik pelik ^^ fez fez tue mmg rase rimas.. tp, biler dha lame, dye asyik tegu, dan tegu.. mula lha terjatuh hati.. dye ade bg tau sye yg dye ade awexz.. sye suwo clash :P *jht x??* tapi dye ckap,

(click gambar untuk lebih jelas)


dye kene taw sesuatu.. avy jelez dye ckap camtue :')
tp kan,, ntah knape.. tetibe, baru sehari avy taw dye cple, esok nyer(smalam) dye ckap yg dye dha single.. dye kate dye gembire :) *same lha kiter* huhu~ xsangka lka.. nge~
  • aq tnye ko ko syg aq x?
  • aq tau jwpn ko mmng x pon
  • spe nk orng cm aq ny?

knape?? knape dye tnye soalan mcmtue?? omg ^^
sye ckap kat dye,
  • lol... aq syg org yg bergelar bf jer taw ^^
  • klau ko.. syg............
  • syg sngat
  • but sbgai kawan
  • ^^
saye tnye dye balik,
  • ^^
  • ko?? syg aq x ???  *soalan bodoh*

dye balas,
syg

sye balas, 'arrrrrrrr, oh, ok'
then dye balas pulak,
btol la aq ckp aq syg ko
cbb pe kn
aq im ko aq rse hppy sngt
ko ske wt aq tergelak
lgy2 time ko pujok aq
best tau
cbb uh aq ske ngjok ngn ko
hehe
lgi stu kn klo ko bhn aq aq trse gile wey ayt ko tu wt aq skit hty
tpy aq ske ko

err.. omg!! dye ckap dye suke sye lha ^^ arrrrr!! suke suke suke !! <3
mkin lame *maksud avy beberape minit lepastue =='*  kitorang macam.... ntah lha..
td, dye msge.. dye kate, hari nie hari smalam ari last dye, sbb ari nie dye nak kene pegi asrama :'( sedih sngat.. dye ckap, 'aq dha mule suke at ko.. klau ko rse ko syg aq, ko tunggu aq balek asrama, kiter cple k??*lol.. ingat kawin td^^ gatal*
tp mmg sedih.. :'( baru jer dpt dye.. tp, dye nak kene pergi.. awk...... knape.. awak sy syg awk... sye akan tunggu awk.. sye taw lame.. tp sye akan tunggu! sye tunggu awk.. dngar tue korang??? AKU TUNGGU DYE...

sye syg awk :'( jgn hampa kan sye :(
readers
credits: 1 2© Profile Official █║║▌││█║▌║│║▌│║▌│ ||Verified Official by Avy Ellyna
"♫Insert song title here!"
-